woensdag 26 december 2012

The way to know life.....

Hoi hoi,

Iedereen een fijne 1ste kerstdag gehad?
Die van ons was heerlijk!

Voor vandaag heb ik weer een kaartje om
te laten zien.
 Het idee heb ik van internet, en deze
manier van kaarten hebben jullie
waarschijnlijk al heel wat keertjes voorbij
zien komen, maar ik vond het leuk om
me er ook eens aan te wagen ;-)

Ik heb hiervoor gebruikt:
Stempel: SU  Elements of Style (bloemen)
SU Dreams du Jour  (tekst)
Papier: SU wisper white
kraft
 Overig: strasssteentjes

Fijne 2de kerstdag allemaal.

Groetjes Hélène

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hélène, ik vind hem hartstikke mooi geworden! Een paar weken geleden heb ik ook zo'n kaart gemaakt. Is zo leuk om te doen!
    Jullie ook een fijne voortzetting van de Kerst!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    dit is ook een leuke techniek. En je kaart is super mooi.
    Wil ik ook nog eens uitproberen.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is inderdaad een heel leuk kaartje en zeker leuk om te doen . gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje, een hele verademing na alle kerstkaartjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen