dinsdag 3 augustus 2010

Gestart met een nieuwe winkel en dus een nieuw blog!

Goedemorgen allemaal,

Donderdag 1 juli 2010 heb ik me ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam, omdat ik een winkel wil beginnen in stempel- en scrapbookartikelen.
De naam van mijn winkel is Stamps & Scrapbook Store "My Dream". De voorbereidingen voor mijn winkel zijn momenteel in volle gang. Donderdag 19 augustus wordt er een schuifpui geplaatst in mijn voormalige garage, want daar gaat het straks allemaal gebeuren! De muur tussen de gang en de garage wordt doorgebroken en zo ontstaat er een ruimte van zo'n 24 vierkante meter waar we straks lekker kunnen workshoppen en waar ik m'n spulletjes te koop aanbiedt. Vanaf maandag 26 juli is er ook al een webshop aktief. Deze is te vinden onder www.scrapmydream.nl Neem gerust eens een kijkje!

Meer nieuws volgt later ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten