dinsdag 8 maart 2011

Soms heb je dat ...'


Dat je een kaartje maakt, dat zo leuk is uitgevallen, dat je er eigenlijk maar met moeite afstand van kunt doen!


Op verzoek van mijn collega en vriendin Joan heb ik een kaartje gemaakt (een zogenaamde Easel kaart) voor een nichtje van haar dat volgende week 1 jaar wordt. Ik heb gebruik gemaakt van het papier van BasicGrey uit de Olivia collection pack. Ik vond het rood/wit geruite papier net een picknickkleedje. Het randje heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart.

De stempelafdruk is van Penny Black en heb ik een keer gekregen. De afdruk is ingekleurd met Copics. De letterstempels en het lint zijn van Stampin' Up. En als laatste de knoopjes, tja, die heb ik geloof ik een keer gekocht bij de Marskramer of zo.


Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik.


Groetjes,


Maaike

1 opmerking:

  1. Hoi Maaike, hihi ik ken het effect ja, ik heb dat regelmatig!! Ik kan het me bij dit kaartje ook echt voorstellen, het is een dotje!! Mijn Copics waren vandaag binnen hoor!! Ik ga er gauw mee aan de slag. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen