donderdag 10 januari 2013

lief, klein (koud) cadeautje

Hoi allemaal,

Omdat mijn dochter al snel 5 jaar wordt, heb ik wat ideetjes opgezocht om te kunnen trakteren.
Nu geeft ze natuurlijk ook iets aan de juffen en meesters.
Toen ik dit tegenkwam op Pinterest, wist ik dat dit 't was!

Een lief klein cadeautje, en het ziet er al heel snel leuk uit:






Het werd een mini-tictacdoosje, en door het raampje zijn de snoepjes al zichtbaar.
Ik vond 'm zo leuk, en misschien inspireert het jullie ook weer!
Ik heb hier een stukje blauw en wit papier voor in mijn restjesbak gevonden, rondjes gestanst en geponsd. Daarna alle randjes van de rondjes bewerkt met een sponsje en lichtblauwe inkt.
Als je het gezichtje hebt getekend, niet vergeten om eerst het lintje op het blauwe cardstock te plakken met dubbelzijdig plaktape en daarna pas de witte laag te plakken.



Groetjes van Dieke en de sneeuwmannetjes!

6 opmerkingen: