donderdag 28 februari 2013

Stampin up- cadeautje

Hoi allemaal,

Op het blog van de Creatieve Zebra stond laatst een idee voor een klein cadeautje.
Die wilde ik ook heel graag maken, dus hier komt het dan:

SU-memoblokje

Het staat leuker met een mooi zakje eromheen, dus.....

SU memoblokje 2   


De door mij gebruikte materialen zijn:

More Amore designpapier van SU
Cute clip van SU
Striped organdy ribbon van SU
Tekst van Itty Bitty banners( SU )
Hartjes uit mijn embosslitsmal( SU)
Het blauwe clipje en de pen komen uit mijn eigen voorraad.

Wat ik heb gedaan is een stukje karton( of een bierviltje) pakken.
Deze beplak je met designpapier en een memoblokje.
Voeg wat leuke embellishments toe en klaar is je presentje!

Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Dieke, dat ziet er even gaaf uit!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super leuk uit. Bedankt voor het idee.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt, en weer een kado-idee om te onthouden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit! En wat een leuk idee om een bierviltje te gebruiken!

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen