donderdag 21 maart 2013

Condoleancekaartje

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt.
We ontvingen het ongelooflijk trieste bericht dat er een kind uit onze straat is overleden.
Dus een kaartje is het minste wat we kunnen doen.

Dit is 'm geworden:

SU sterkte

Hoewel ik zulke kaarten altijd heel moeilijk vind om te maken, lukte deze naar mijn zin.

De materialen:
Elements of style, stempelset van SU
Bitty banners stans
Vlinderpons Bitty butterfly
Vlinderpons Elegant butterfly
Inkt van SU- crumb cake

Ik zal jullie het gedichtje wat ik erin schreef( op internet gevonden), niet onthouden:

God looked around His garden
and found an empty space
Then He looked down upon His earth
and saw your lovely face
He put His arms around you
and lifted you to rest
God's garden must be beautiful
He only takes the best......

Groetjes van Dieke.

7 opmerkingen:

  1. Blijven de minst leuke kaartjes om te maken en dan ook nog eens voor een jong kind. Gecondoleerd!
    Kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook zulke kaarten zijn soms nodig. Deze is erg subtiel en erg mooi. Het gedichtje vind ik schitterend.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Dieke!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig, heel stijlvol. De tekst vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Dieke, hoewel de aanleiding natuurlijk helemaal niet mooi is. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel voor de complimenten!
    Ik zag deze kaart ook al op Pinterest voorbijkomen.
    Bedankt voor het pinnen, Gonne!
    Dat waardeer ik zeer.

    Uiteindelijk maak je zulke kaartjes het liefst niet, want de aanleiding is wel erg triest.
    Maar goed, ik kon jullie ermee inspireren. helaas hebben we ze allemaal af en toe nodig.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dieke, wat een afschuwelijk bericht is dat! Ik hoorde het al van Ankie vanmorgen tijdens onze workshop. Het is een heel mooie kaart met een heel mooi gedicht!
    Veel sterkte hoor, want zoiets maakt veel indruk in de straat!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen