vrijdag 31 mei 2013

Zomers kaartje

Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een bijdrage te plaatsen op dit blog.
Het is letterlijk tussen de bedrijven door, want vanavond sta ik voor de eerste avond in de schouwburg met mijn popkoor.
Maar gisteren hadden we een schouwburgvrije dag, dus heb ik mooi de tijd gepakt om een zomers kaartje voor jullie te maken.

Dit is 'm:


kaart molentjes

Ik ben er zelf wel blij mee, want ik kon nu eindelijk mijn pinwheelmal gebruiken!
Ik vind die zo leuk!
Verder zijn alle scrappapiertjes uit de nieuwste spring/summer catalogus van SU.

Bedankt voor het kijken!

Groetjes van Dieke.

3 opmerkingen:

  1. Wat een SUpergezellig zomerkaartje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook alweer zo'n lekker gekleurd kaartje! Als het weer nu ook nog even zomers blijft, dan zitten we goed!
    Succes met je popkoor Dieke!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen