maandag 15 juli 2013

Een kaartje voor een speciaal iemand

Hoi allemaal,

Zo, eindelijk weer een beetje tijd om iets voor mezelf te doen. Mijn dochter is verhuisd, haar huisje ziet er geweldig leuk uit!

Dus, nu ook weer tijd om een kaart te maken. Ik heb hem ook al op mijn Stampin' Up! blog geplaatst, maar wil hem jullie ook niet onthouden.


Vanuit mijn webwinkel had ik nog jute liggen en dat is nu precies wat binnenkort helemaal in is bij Stampin' Up! Verder verklap ik nog niets, maar dit kaartje is nog maar een klein voorproefje!

Wil je meer zien wat ik allemaal al gemaakt heb met Stampin' Up! artikelen of wil je iets bestellen of zelf demonstratrice worden, waardoor je zelf met 20% korting alle spullen van Stampin' Up! kunt bestellen? Neem dan eens een kijkje op mijn SU blog www.stampmydream.blogspot.nl

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

groetjes,

Maaike

1 opmerking:

  1. Moooi, Maaike!
    Die nieuwe tagstempel is echt heel gaaf!!
    En wat een mooi effect met het jute.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen