zaterdag 7 september 2013

Special folded card

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een special fold kaartje gemaakt. Althans ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Een flipoverkaart? Ik heb de kaart beplakt met designpapier van SU uit de laatste grote catalogus. Schattige kleuren vind ik dat. Ik heb daarvoor zowel de voorkant als de achterkant van het dubbelzijdige papier gebruikt. Als grapje op de binnen-achterzijde van de kaart een deel van een cirkel uit het papier geknipt en erop geplakt.


Groetjes, Ankie

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie kaart!
    Goed bezig, Ankie!
    Wat heb jij ook al een mooie spulletjes van SU!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, leuk modelletje ook.
    En die kleuren zijn idd fantastisch.
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ankie, dit is een gave kaart!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen