woensdag 30 oktober 2013

Even iets anders dan een kaartje...

Hoi hoi,

Vandaag geen kaartje van mij, maar een ander "project"
waar ik druk mee ben geweest.
Vorige week heb ik ook al geen kaartje laten zien, en
voor deze week ging het me weer niet lukken
om een kaartje te maken ivm een ander 
schema nachtdiensten. Wel ben ik bezig geweest
met dit kussen. Ik heb hiervoor de stof van Eline's huis
gebruikt. Toen het kussen af was heb ik er 
een randje omheen gehaakt met Lana Grossa katoen.

Volgende week laat ik jullie weer een kaartje
zien van mijn hand! :-)

Groetjes Hélène

4 opmerkingen:

  1. Wat is dit supergaaf!
    ga je ze ook verkopen?
    Echt knap gedaan!!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk, ik word er meteen blij van. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Ik vind 't leuk!!! Lekker vrolijk.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ontzettend gaaf Hélène, maar dat had ik ook al op Facebook gezegd!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen