vrijdag 9 mei 2014

Twee antwoorden op één kaartje

Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht wel weten, vind ik het altijd erg leuk om een antwoord te maken op een naar mij of naar iemand anders gestuurd kaartje.

Maar ... wanneer je dan zelf een babykaart krijgt van een collega en een andere collega krijgt ook dit kaartje, tja, dan bestaat de kans dat ik ineens twee kaartjes moet maken als antwoord op hetzelfde kaartje. Best een uitdaging hoor! Maar goed, het is gelukt.

Het eerste kaartje wat ikzelf ga versturen is dit


Het kaartje wat mijn collega gaat versturen is dit

En dit was het oorspronkelijke kaartje, wat wij gekregen hadden

Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.

groetjes,

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn zeker leuk. Een dubbele uidaging dus voor jou en volgens mij ben je goed geslaagd. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ze zo in dezelfde stijl en kleur zijn! Ik vind ze geslaagd, hoor!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen