maandag 7 juli 2014

1e bijdrage van onze gastdesigner van de maaand Dora

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bijdrage voor dit blog, want ik mag deze maand gastdesigner zijn. 
De vorige challenge heb ik gewonnen met het thema 'Verhuizing'. Super leuk!!I
SU-catologus inmiddels ontvangen en een hele leuke kaart gekregen, die door Ankie is gemaakt.
En dan nog gast-designer....helemaal feest. ((: Dank jullie wel.
Zoals een aantal van jullie weten mag ik graag tekenen en kleuren. Ook werken met stempels die je kan inkleuren, vind ik ook erg leuk om te doen.
Ik laat hier een kaartje zien waarvan de afbeelding zelf is getekend.

De materialen die ik gebruikt heb:
Afbeelding is ingekleurd met het 'te gekke krijtjes' en Derwent coloursoft potloden. De fijne donkere details zijn van SU-markers.
Het papier is van 'crate paper-loveNotes'.
Blaadjes= EK-pons
Bloem= MarianneDesign 
Heart-Branch= Die-namites

Dit was mijn eerste kaart dat ik hier laat zien en ik hoop dat jullie dit kaartje leuk vinden.

Doen jullie ook mee met de nieuwe uitdaging? Dit keer is het thema: Maak een projectje!!

Tot de volgende keer en veel succes iedereen!

groetjes Dora

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Dora. En dat je die zelf tekent vind ik helemaal knap. Groetjes en bedankt voor deze eerstebijdrage, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Dora,
    zo'n tekening zou voor mij al een heel project zijn!!! Wat een gave kaart is dit! Ik vind hem geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi, en knap dat je zelf tekent.
    een geweldig kaart, ik ben benieuwd naar je volgende bijdrage.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Dora! Dat je die zelf zo kunt tekenen, petje af, hoor!
    Ik kijk alweer uit naar je volgende bijdrage!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen