maandag 15 september 2014

2e inzending van onze gastdesigner van de maand

Hallo allemaal,

Arda heeft weer een leuk project gemaakt om aan ons te laten zien.

Ze schrijft:

Dit noemen ze een boekkaart. 

Het boek op zich maak je van wat steviger papier en kun je versieren en beplakken zoals je zelf wilt. 


Binnenin vouw je een kader en hierin kun je leuke dingen inplakken, net zoals je het zelf leuk vind. 

Ik heb er ook 2 voor mijn kleindochters gemaakt en heb daar 2 zeepjes ingehangen zodat het lekker ruikt. 


Als er iemand is die er belang bij heeft, kan ik de maten doorsturen. 

groetjes, Arda


Nou Arda, ik vind hem in ieder geval helemaal super en mij mag je alvast de maten wel opsturen! 

groetjes,

Maaike 

1 opmerking:

  1. Ha Arda wat een mooi projectje. En ik wil die maten ook wel hebben hoor. Ik heb altijd al eens een boekkaart willen maken maar het is er nog nooit van gekomen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen