maandag 27 oktober 2014

Winnares van de themamaand oktober 2014

Hallo allemaal,

Wat is afgelopen maand snel voorbij gevlogen zeg! Mede omdat ik zelf op vakantie was natuurlijk! ;-)

Maar, dit betekent ook dat we vandaag de winnares bekend gaan maken van het thema van de maand oktober herfst en/of halloween.

Er waren ontzettend veel inzendingen! Ankie heeft het, als mijn plaatsvervangster, er maar ontzettend druk mee gehad.

En de winnares is geworden: ..................................................




Van harte gefeliciteerd Dora!

Als je wilt, mag je (wederom) gastdesigner van de maand zijn!


Je mag de button "gastdesigner van de maand november" op je blog plaatsen. Deze zal ik je binnenkort per mail sturen.

Ook krijg je een leuke kaart van één van onze designteamleden en de herfst/winter catalogus van Stampin' Up!

Van harte gefeliciteerd hoor Dora !!!

namens Ankie, Dieke, Henrike en mijzelf natuurlijk

Maaike


P.S.: Bij deze wil ik ook meteen Ankie ontzettend hartelijk bedanken voor het waarnemen tijdens mijn afwezigheid! Super gedaan Ankie! Dankjewel!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dora, prachtige kaart!
    Fijn dat er zoveel meegedaan hebben.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow.....wat een verrassing en uit al die prachtige inzendingen...ik ben helemaal verbaasd. wat een eer!
    Dank jullie wel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Dora....jij hebt verdient gewonnen hoor....je kaartje is prachtig! Er waren mooie kaartjes ingestuurd.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen