zondag 14 december 2014

Gastdesigner van de maand december

Hallo allemaal,

Gastdesigner van de maand december is Gea Bogema.

Ze schrijft:
Mijn naam is Gea Bogema Ben 32 jaar getrouwd. Heb 5 kinderen en  2 kleinkinderen.
5 jaar geleden kreeg ik van mijn  buurvrouw een aantal scrap kaarten, die ik zo leuk vond  dat ik zelf ben begonnen met scrappen.

Omdat ik geen baan heb en lekker mijn eigen tijd kan indelen, kan ik nu zelf in het verzorgings tehuis, waar ik vrijwilligster ben, het scrappen leren aan een aantal dames.
Ik heb altijd graag een eigen ruimte  willen hebben om workshops te kunnen geven.
Maar doordat ik ziek ben geweest, heb ik niet de rust om het over te kunnen brengen aan grote groepen.
En ben heel erg blij dat ik de tijd en een eigen knutsel ruimte heb om toch te kunnen scrappen.
Ik ben designer voor Brown Sugar Challenge en Friday Sketch.

Groetjes, Gea

En hieronder is hetgeen dat zij gemaakt heeft voor ons blog. Ben heel benieuwd hoe je dat gedaan het Gea!

Daarover schrijft ze:  Hierbij twee foto's van kaarten die ik gemaakt heb. Ik heb er totaal 7 gemaakt. Voor elk van mijn  kinderen een in de kleuren die zij leuk vinden. Over het design papier heb ik hele dunne lint geplakt zodat het een kerst achtige glans krijgt.
En de randen bewerkt met glitter.



Door een misverstand is dit bericht niet afgelopen week maandag geplaatst, omdat ik niet op de knop "publiceren"  had gedrukt !

Excuses Gea, ik hoop dat je toch nog meer van je eigen werk wilt laten zien, want dit is werkelijk prachtig!

liefs,

Maaike

1 opmerking: