maandag 12 januari 2015

2e bijdrage van onze gastdesigner Anita

Hallo allemaal,

Vandaag de tweede bijdrage van onze gastdesigner Anita.

Zij schrijft:
Hallo team van Scrap my dream, hierbij mijn tweede bijdrage voor jullie blog.







Ik heb gewerkt met de stempels van Stampin'up, namelijk de Ey-catching ikat. Photopolymer stamp.
Een hele andere kaart van mij.

Ik werk graag met verschillende technieken.  Dit is meer een CAS kaart, vinden jullie niet?

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Anita

Nou Anita, ik vind het een hele mooie kaart. Hou erg van deze kleurencombinatie! De genoemde stempelset ken ik niet van Stampin' Up! maar dat is wellicht al een wat oudere set?

groetjes en tot de volgende week! 

Maaike

4 opmerkingen:

  1. Photopolymer set van mei 2014 uit mijn hoofd.
    Leuk gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Maaike en Judith.
    Ik heb er nog een leuk filmpje over gevonden op you tube.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ez-uLXmpOn4
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de link Anita! Wat een ontzettend leuke set is dat! Helemaal gemist vorig jaar! ;-)

      Verwijderen