dinsdag 7 april 2015

?? ik ben toch wel goed? ja hoor je zit helemaal goed Het is inderdaad eigenlijk de dinsdag van de kaartjes van Henrike. Echter zij had wat tijd tekort voor haar kaartje en het mijne was al klaar voor plaatsing, dus hebben we geruild. Haar kaartje zie je zaterdag.
Vandaag een heus voorjaarskaartje. Dat past zo lekker in ons thema van deze maand. De kleurtjes heb ik aangepast maar met de Stippled Blossom in de hoofdrol. (Ik heb de hele week deze set in de hoofdrol op mijn eigen blog) Het idee is dit keer een beetje van Hélène den Breejen die deze layout gebruikte bij een andere stempelset, maar waarvan ik vond dat ik dit ook voor mijn kaartje wel kon toepassen. En dan in lekkere frisse voorjaarskleurtjes.


Groetjes, Ankie

3 opmerkingen:

  1. het werd een mooi kaartje, geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ankie, bedankt dat je vandaag je kaart geplaatst heb, en het is weer een schitterend kaartje. Binnenkort deze stempelset toch ook maar weer eens beet houden.
    lieve groet Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jij het even van Henrike over kon nemen Ankie met deze geweldige kaart!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen