zaterdag 22 augustus 2015

Nature is everything

Laatst maakte ik een kaartje waarop de tekst stond: This too shall pass, they just say never when, en daarop kreeg ik leuke reacties, waaronder die van een lieve collega. Zij vroeg me om zo'n zelfde kaartje te maken maar dan met de tekst Nature is everything. Nu had ik helaas geen stempel met deze tekst, maar met wat creativiteit is het me toch gelukt om deze tekst op de kaart te krijgen. Ik maakte deze tekst op de computer in de juiste kleur en gebruikte als basis toch de stempel met de tekst die zij niet wilde. Deze stempel heb ik met behulp van markers beïnkt op die delen die ik wel kon gebruiken. Vervolgens mijn computertekst erop gemaakt en met de marker e.a. bijgetekend zodat er geen verschil meer was (misschien voor de kenners wel :-) ). Zij was er heel erg blij mee. Daarom vandaag dus een kaartje dat je misschien bekend voorkomt, maar wel met een andere tekst.
Voor het "boomstammenpapiertje" een dikke dankjewel aan Henrike die nog een stukje hiervan had voor mij.


Groetjes en fijn weekend allemaal, Ankie

1 opmerking: