zaterdag 26 september 2015

Stippled Blossom

Er ligt al heel lang een foto van een kaart met de Stippled Blossom onder mijn papierblok om ooit nog eens te liften. En eindelijk is het er dan van gekomen. Heel sprankelend door het kleurgebruik en ik ben ook heel tevreden met het eindresultaat.

De kleuren dit ik gebruikt heb: Strawberry Slush, Lavender Lace en heel diep paars. Je zult het niet geloven maar dat was van origine een Basic Black maar om de een of andere verklaarbare reden is het zwart verdwenen en werd het een mooie diepe paarse kleur. Deze inktpad was van Maaike maar zij kon er niets meer mee voor haar workshop en dus mocht ik hem meenemen. En ik ben er nog steeds heel blij mee :-)


Helaas is deze stempelset niet meer teruggekeerd in de nieuwste catalogus, maar het blijft toch een favoriete set van mij.

Groetjes en fijn weekend iedereen, 
Ankie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten