zaterdag 2 januari 2016

Afscheid nemen doet altijd een beetje zeer!

Hallo allemaal,

Zoals al eerder in december aangekondigd, gaan we stoppen met dit designteamblog. Niet omdat het niet leuk was, want we hebben als designteam een onwijs leuke tijd met elkaar gehad, maar gewoon omdat je af en toe keuzes moet maken.

Het ontbreekt mij, met een fulltime baan in het Sophia Kinderziekenhuis én met mijn "baan"  als demonstratrice voor Stampin' Up!, aan de tijd om op dit blog ook nog alles bij te houden, waarvan ik denk dat ik zou moeten doen.

En nu het dan zo ver is om echt te stoppen en afscheid te nemen, doet het een beetje zeer!


Ik wil Ankie, Dieke en Henrike, mijn designteamleden, maar ook mijn voormalig designteamleden Caroline en Hélène, onwijs bedanken voor alles wat jullie voor dit blog en voor mij gedaan hebben! Jullie hebben er ook zoveel tijd in gestoken, dat waardeer ik ontzettend.

Gelukkig hoeven we onze gezellige avondjes of zaterdagen niet te missen, want daar gaan we gewoon mee door en Caroline, Hélène en Henrike zie ik nog regelmatig tijdens teambijeenkomsten voor Stampin' Up! En natuurlijk zie ik mijn vriendin Ankie een paar keer per week, maar toch ...

Natuurlijk zijn er ook nog de volgers op dit blog. Gelukkig hebben een aantal zich nu ingeschreven als volger op mijn SU blog www.stampmydream.blogspot.nl. Dus ook voor de volgers bedankt dat jullie er waren en bedankt voor jullie commentaren op de verschillende blogposts.
 
Laten we vooral veel gezelligheid en creativiteit met elkaar blijven delen, want dat is zoveel waard!

Als laatste wil ik iedereen een geweldig 2016 wensen!

Dag allemaal en BEDANKT !!!

mede namens Ankie, Dieke en Henrike

Maaike

5 opmerkingen:

  1. Maaike, jij ook bedankt voor de kans die ik kreeg om jouw DT lid te zijn. Ik heb het altijd met veel plezier gedaan en ik ga het ook zeker missen. Maar gelukkig zien we elkaar nog regelmatig en daar hebben we het blog echt niet voor nodig. En de volgers van Scrapmydream die mijn kaartjes missen kunnen altijd even op mijn eigen blog (www.ankievandepolder.nl) langswaaien. Nogmaals dank voor alles, ook aan de overige (ex) DT leden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook allemaal bedankt voor de kaarten hier op het blog en de challenges.
    Het allerbeste toegewenst en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jullie allemaal bedankt! Volgde het graag, en wat ik er ook leuk aan vond dat jullie mijn kaarten erg waardeerde want ik ben een paar keer gast designer mogen zijn bij jullie.
    Ik begrijp de keuze! Tot ziens!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi allemaal,

    Ook ik ben heel blij met de kans die ik heb gekregen om designer te mogen zijn! Het heeft me heel veel gebracht toen ik mijn flow even kwijt was na de geboorte van mijn jongste dochter.

    Aan alle volgers, heel erg bedankt voor alle leuke en lieve reacties! Ik heb het altijd enorm gewaardeerd!
    Mochten jullie mij nog willen volgen: via www.stempeldieke.nl of mijn FB-site kan het altijd.

    En Ankie, Henrike, Hélène, Caro en Maaike, ik hoop jullie nog vaak te treffen! Het was echt TOP met jullie!!!Ik zal zeker niet vergeten hoe fijn we het hadden.

    groetjes van Dieke Polstra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen