zaterdag 4 juni 2011

Hallo allemaal,

vorige week zaterdag (28 mei) heeft Mariëtte van Leeuwen een ontzettend leuke workshop gegeven in mijn workshopruimte. Ze heeft drie verschillende techniekjes gedaan met Distress inkt en ik kan je zeggen, het was hartstikke leuk om te doen en heel erg gezellig! Kijk maar naar de foto's hieronder.


In een volgend bericht zal ik de projectjes per stuk laten zien, met de gebruikte materialen.

Mariëtte, ontzettend bedankt dat je dit met ons hebt willen doen. We hebben er erg van genoten. Hoop je nog eens terug te zien met nieuwe projectjes!

Groetjes, Maaike

2 opmerkingen:

  1. Nou Maaike ik heb een hele leuke en gezellige dag gehad, ik heb er van genoten. Je hebt ook een hele mooie workshopruimte, lekker de ruimte aan de gezellige tafel en dan al die mooie spullen uitgestald aan weerskanten. Net een snoepwinkel :-)
    Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen