zaterdag 2 juli 2011

Workshop met Caroline van der Straaten!

Vandaag was het dan zo ver! Caroline van der Straaten gaf een workshop transparante kaarten maken. Wat is dat onwijs leuk om te doen! Voor Caro was dit de eerste keer, maar dat merkte je niet hoor. Als een volleerd onderwijzeres gaf ze de uitleg en hielp ze waar ze maar kon. Er waren (als gevolg van het begin van de zomervakantie) maar drie cursisten (te weten Nan, Ankie en Monique), maar dat kon de pret niet drukken.


Ik denk dat ik wel namens de cursisten en mijzelf kan zeggen, dat het hartstikke leuk en gezellig was Caro. Ontzettend bedankt daarvoor en graag tot een volgende keer. Want dat die er komt, dat is wel zeker!


Wil je de kaarten zien die er gemaakt zijn, kijk dan ook even bij het volgende berichtje.

groetjes, Maaike

4 opmerkingen:

  1. Maaike onwijs bedankt voor je gastvrijheid.
    Ik vond het erg leuk om je vriendin Ankie te ontmoeten en onze Nan natuurlijk! Monique kende ik al, maar ook hardstikke gezellig dat zij erbij was.
    Ik vond het erg leuk dat men er ook een eigen draai aan gaf zo nu en dan. Dat zie ik graag!
    Het is voor mij een hele gezellige dag geweest. Ik hoop voor de andere ladies ook.
    lieve groeten van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caro, ik heb alleen maar positieve reacties gekregen van de andere dames en vond het zelf ook onwijs leuk en gezellig!
    Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Maaike,
    Het was inderdaad een erg gezellige geslaagde dag. Bedankt voor je gastvrijheid en vast wel tot nog een keer! groetjes en succes verder met je winkel, die er gaaf en netjes uitziet, en met de workshops, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, natuurlijk was het gezellig. De knutselende dames zijn over het algemeen wel van de gezelligheid volgens mij. Maar deze dag was inderdaad super. Leuk om weer eens mede-knutselgenoten in levende lijve te ontmoeten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen