zondag 22 januari 2012

Piratenkapitein van Magnolia, ingekleurd met Copics

Goedenavond allemaal,

Gisteravond ben ik eens lekker bezig geweest en heb ik een kaartje gemaakt met een stempel van Magnolia en deze voor de verandering eens ingekleurd met Copics. Dat is wel weer even wennen hoor! Ik heb eind 2010 een workshop gehad van Nicole Verkooijen en sindsdien er eigenlijk niet zoveel mee gewerkt. Maar goed, het begin is er weer. Het kaartje is nog een beetje kaal, omdat ik er nog geen tekst op gezet heb, maar dat komt omdat ik nu nog niet weet naar wie en voor wat voor gelegenheid ik hem ga gebruiken ;-)


Ik heb onderstaande Copics gebruikt voor het inkleuren en de stempel heb ik met Stazon inkt gestempeld op DCP papier. Het papier is van BasicGrey uit de serie Oliver.


groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten