dinsdag 24 april 2012

Japans kaartje

Hallo allemaal,

Afgelopen week vierde een collega van mij haar 50ste verjaardag. We hebben bij ons op het werk de gewoonte om dan de jarige mee uit eten te nemen en zij mocht zelf kiezen waar naar toe.
Ze koos voor het Japanse restaurant Shabu Shabu bij ons in Rotterdam. Het was er heerlijk eten en errug gezellig!

Speciaal voor deze gelegenheid heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Toepasselijk toch?


Binnenin de kaart heb ik  de collega's die meegegaan waren een leuke boodschap voor de jarige laten schrijven. De tekst op de voorkant staat in het Japans en betekent "Hartelijke gefeliciteerd" (als het goed is). Aan de binnenkant stond de tekst "Eet smakelijk", ook in het Japans natuurlijk!

Het gebruikte papier is van My Mind's Eye en is hier in de opruiming verkrijgbaar. De gebruikte mal is van Cheery Lynn en koop je héél voordelig bij www.scrapmydream.nl
Het Magnolia afdrukje heb ik gekregen van Hélène en deze heb ik ingekleurd met Copic Markers.

groetjes en een fijne dag!
Maaike

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!
    Helemaal met die tekst in het Japans.
    En jullie hebben vast ook heerlijk gegeten!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh hij is leuk geworden!!
    Was het eten lekker? ;-)

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen