zaterdag 29 september 2012

ALLERLAATSTE UITVERKOOP, 2 HALEN = 1 BETALEN !!!

Hallo allemaal,

Dit is de allerlaatste mogelijkheid om in mijn webwinkel te komen shoppen tegen zeer lage prijzen. Alles moet weg! Op 8 oktober schrijf ik me namelijk in als demonstratrice voor Stampin' Up!


Alléén dit weekend nog, want vanaf 1 oktober is de webwinkel gesloten, kan je je slag slaan én omdat dit het laatste weekend is, 

is nu ALLES 2 HALEN = 1 BETALEN !!! 

Er is nog zoveel te koop, bijvoorbeeld stempels van Penny Black, Artemio, Boefje, Hero Arts, BasicGrey, Jillibean Soup, My Mind's Eye, Don & Daisy enz. enz. 
Verder heb ik diverse soorten inkt, zowel van Memento als van Ranger. Alle 36 basiskleuren Distress inkt zijn nog op voorraad!
Daarnaast nog diverse mallen (dies) van o.a. Tim Holtz en Cheery Lynn
En héél véél papier van o.a. My Mind's Eye, Jillibean Soup, Basic Grey met daarbij ook bijpassende lintjes, stickers, embellishments, knoopjes, etc.
Verder heb ik ook veel benodigdheden om sieraden te maken. 

De goedkoopste krijgt u gratis! Dit wordt per 2 artikelen bekeken! 

Voorbeeld: Wanneer u 4 artikelen koopt van bijvoorbeeld 9,95  6,95  4,95 en 2,95 , dan krijgt u het artikel van 6,95 gratis bij dat van 9,95 en dat van 2,95 gratis bij dat van 4,95 euro!

Dit weekend ben ik zelf afwezig, maar maandag ben ik de hele dag vrij en worden alle bestellingen verwerkt! Wacht met betalen totdat ik de kortingen heb verwerkt en u een nieuwe bevestiging heb gestuurd, dan komt alles goed.

Door de drukte kan het voorkomen dat er soms artikelen toch al uitverkocht zijn, die misschien nog wel in de webwinkel staat. In overleg met u zal dan gekeken worden naar een vervangend artikel of naar een andere oplossing. Hopelijk neemt u mij dat niet kwalijk. 

groetjes en een fijn weekend!

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten