donderdag 11 oktober 2012

verhuiskaartje gemaakt

Hoi allemaal,

Een kennisje van ons heeft een nieuw huis gekregen, en daar hoort een kaart bij.
Ik ben deze keer een beetje in CAS-stijl gebleven, en ook is het wat SU-achtig.

Worden jullie al nieuwsgierig?
Hier is mijn kaart dan:

 

De achtergrond is geëmbost met een muurtjesmal van de boekenvoordeel( gaaf ding, hè?)
Het houtwerk is geëmbost met een houtnerfmal van dezelfde winkel
Verder een scrappapiertje geponst met een Martha Stewartpons, daarna gevouwen als gordijntje.
Van een ander scrappie een bloembak gemaakt, daar weer bloemetjes op verwerkt van marianne design

Ik hoop dat jullie dit kaartje kunnen waarderen!
Ik vond het zelf wel een grappig geheel geworden, al ben ik eigenlijk meer van uitgebreidere kaarten.
De ontvanger is er vast blij mee.

Groetjes van Dieke.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super geworde zo met die rolgordijnen en die plantenbak, echt een heel gaaf kaartje geworden Dieke.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dieke, wat heb je dat leuk gedaan!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dieke,

    ik weet zeker dat ik een reactie had achtergelaten....raar dat hij weg is. Maar ik had geschreven dat ik deze embossingfolder ook haeb en dat je me op een idee had gebracht.... Alsnog dus mijn reacie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor de lieve reacties!
    En als ik weer iemand kan inspireren met mijn idee, vind ik dat helemaal top!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen