woensdag 12 december 2012

Happy Birthday

 Hoi hoi,

Eens even geen kerstkaartje, kan bijna geen 
kerstkaart meer zien ;-) Maar ik ben 
er bijna klaar mee, nog 2,5 kaart maken
en dan hou ik het voor gezien.

Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:
Tekst: SU teeny tiny sentiments
Papier: linnenkarton
Scrappapier: MME Lost & Found - blush
Stans: SU sizzix embosslits - beautiful wings
Cheery lynn - french pastry
Pons: hoekpons
SU modern label
SU word window
Overig: Perlen pen
Roze brad
Hug Snug kreukellint

Fijne dag allemaal.

Liefs Hélène

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!!
    Gelukkig ben ik dus niet de enige, die zo langzamerhand genoeg heeft van de Kerstkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, herkenbaar hoor. Ik ben ook echt helemaal klaar met alle kerstcreaties en ben ook al aan de 'gewone' kaarten begonnen. Deze van jou is erg leuk geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, deze verjaardagskaart! Omdat ik zelf weinig kerstkaarten maak en heb gemaakt, vind ik het juist wel inspirerend. Wie weet maak ik er dan volgend jaar een boel...
    Mooie strik, trouwens!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Hélène!
    Zelf doe ik af en toe nog wel een kerstkaart, maar je wordt momenteel natuurlijk overspoeld met Kerst.
    Een aangename afwisseling is deze kaart!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is dan ook heel mooi geworden
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en zeker weer eens wat anders.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Hélène! En zal ik je eens een geheimpje vertellen? Ik moet nog aan mijn kerstkaarten beginnen!
    Gelukkig heb ik vanaf volgende week woensdag 2 weken vakantie. Nou ja, er staan al 3 klusdagen in gepland!
    liefs, Msaike

    BeantwoordenVerwijderen