vrijdag 18 januari 2013

Friend - always


Vandaag een kaartje wat tevens mijn bijdrage is voor Scrapmydream. Het is een kaartje gemaakt met de Valentijnsstempelset van Stampin'up.


Ik heb het heel rustig gehouden want de stempel is van zichzelf al zo mooi dat die niet teveel tierelantjes nodig heeft. Ik heb gebruik gemaakt van de inktkleuren Cherry Cobbler en Marina Mist. De tekstjes heb ik gewoon met zwarte inkt gestempeld uiteraard ook van SU. Het rode lijntje als omtrek van de kaart is gemaakt met de rode writerpen van SU en de twee plakpareltjes komen uit mijn eigen voorraad.

Groetjes, Ankie

4 opmerkingen:

  1. Mooi is ie zeker die stempel,prachtig kaartje geworden.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ankie, dit is inderdaad een schitterende stempel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super strak mooi kaartje!! Leuk gedaan!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen