zaterdag 13 juli 2013

Bedankt - kadodoosjes

Vandaag een latere plaatsing dan jullie gewend zijn, maar dat komt omdat ik op dit moment bij mij thuis een worskhop heb, gegeven door Maaike. Als bedankje voor alle gasten heb ik een piepklein tasje gemaakt. De basis hiervoor is een leeg wc-rolletje. Dit heb ik beplakt met gezellig papier, en voorzien van een hengsel en wat vlinders. In het tasje zitten twee merci chocolaatjes, dat is altijd lekker natuurlijk. Dat kadootje krijgen de gasten mee als ze straks weer naar huis gaan.
Ik heb een foto gemaakt van het bakje waar alle tasjes bij elkaar staan zodat je kunt zien hoe vrolijk dat eruit ziet, en een foto van een paar tasjes apart zodat je de details wat beter kunt zien. Alleen zie ik net dat de detailfoto wat flets overkomt, maar neem van mij aan dat het dezelfde kleuren zijn als op de eerste foto.



Groetjes, Ankie

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, die wc rolletjes.

    Gr.Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ankie, het was hartstikke gezellig en ik heb je al bedankt, maar vanaf hier nogmaals! De kadotasjes vielen bij iedereen goed in de smaak! Leuk idee hoor!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk !! Hoe is de onderkant dicht gemaakt als ik vragen mag..
    Groeten Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Debbie, de onderkant heb ik en met stickystrip dichtgemaakt en daarna ook nog geniet voor de stevigheid. Daarna een scallopcirkel geponst en over de nietjes geplakt. Ik hoop dat je vraag hiermee voldoende is beantwoord? Groetjes, Ankie

      Verwijderen
    2. Jaaa heel erg bedankt. Het eerste rolletje heb ik al geniet.
      Het is alleen zo warm om te knutselen.

      Verwijderen
  4. Leuk idee zeg zo'n tasje daar zullen ze wel blij mee zijn geweest.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke tasjes. Leuk om te geven, maar ook leuk om te krijgen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supertasjes, Ankie!
    Gaaf gedaan!
    Trouwens ook ontzettend bedankt voor de mooie kaart voor mijn verjaardag! Je bent de eerste, dus hij heeft echt een ereplaats!

    Groetjes van Dieke

    BeantwoordenVerwijderen