vrijdag 18 oktober 2013

treatbox voor Halloween

Hoi allemaal,

Voor Halloween heb ik dit jaar besloten om een treatbox te maken voor mijn meiden.
Ik vond ergens een fotootje van iets soortgelijks.
Daar heb ik zelf een modelletje van gemaakt en vervolgens versierd met leuk papier en stempeltjes.
Dit is het resultaat.
Niet zoveel SU-stempels gebruikt dit keer, maar dit was waar ik deze week aan gewerkt heb. Ik vond het ook leuk om het hier te laten zien.
De tekst en de vleermuis zijn wel van SU.

treatbox meiden

Natuurlijk komen er binnenin nog wat meer snoepjes en een klein cadeautje.
Ik hoop er voor jullie weer een tutorial van te kunnen maken, nu zijn het nog losse aantekeningen. Zodra deze op mijn website komt, laat ik het weten.

Groetjes van Dieke.

5 opmerkingen:

  1. Nou Dieke, die meiden van jou worden maar verwend! Hartstikke leuk hoor!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit Dieke, dat vinden je meiden vast heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wauwie. Dit is een tof idee. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat in de downloads van mijn eigen website, www.stempeldieke.nl

    BeantwoordenVerwijderen