donderdag 5 december 2013

Gewoon een vrolijk kaartje op deze heuglijke dag

Hoi allemaal,

Deze stempelset heb ik nieuw aangeschaft, omdat ik merkte dat je er hele leuke cadeautjes mee kunt maken.( wat past dat weer mooi bij 5 december!!)
Omdat het mij dan weer een uitdaging leek om er ook een klaart mee te maken, ben ik er eens voor gaan zitten.
Dit is mijn kaart geworden met de chalktalkset:

SMD nov. 13

Ik ben zeer tevreden over het resultaat en hoor graag of jullie 'm ook kunnen waarderen!
In elk geval vind ik het heel leuk dat er zoveel nieuwe volgers zijn hier en wens jullie heel veel plezier toe!
En allemaal een fijne pakjesavond, hopelijk vallen er ook nog wat stempels uit de zak!

Groetjes van Dieke.

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke en mooie kaart.
    deze stempelset wil ik ook graag aanschaffen.
    Een fijne avond, groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Dieke, ik zie al wel dat mijn verlanglijstje hier ook langer door wordt..... een geldboompje op het balkon planten misschien :-) ? Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal super Dieke! Een ware inspiratie!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen