maandag 31 maart 2014

Uitslag uitdaging 19

Hallo allemaal,

Tja, en dan heb je ineens maar drie inzendingen en wat krijg je dan? Een gelijke eerste plaats!

Dus, bij deze, Ellen en Gonny, van harte gefeliciteerd! Jullie hebben allebei evenveel punten.

Maar, er kan er maar één gastdesigner zijn de komende maand en daarom heb ik mijn kleinzoon Jesse de leukste kaart uit laten kiezen. En dat is geworden:



Dus Ellen, jij mag mij een mailtje sturen via scrapmydream@gmail.com en dan stuur ik jou de afbeelding van gastdesigner van de maand toe. Als je het leuk vindt, mag je vanaf volgende week maandag driemaal achter elkaar een extra kaart (of iets anders) posten op dit blog. Alle informatie hierover stuur ik je per mail.

 Gonny, ik hoop dat jij het volgende maand ook weer wilt proberen?En Diana natuurlijk ook!

Vanavond om 20.00 uur komt de volgende uitdaging op ons blog.

groetjes, namens Ankie, Dieke, Hélène en Henrike,

Maaike


1 opmerking: