woensdag 17 september 2014

Weekaanbieding Stampin' Up! tot en met dinsdag 23 september

Hallo allemaal,

Natuurlijk is er ook de komende week weer een weekaanbieding en wel deze:


WEEKLY DEALS
Show:
Sort By:
2013-2015 In Color Stampin' Write Markers
2013-2015 IN COLOR STAMPIN' WRITE MARKERS
Price: € 15,95 € 11,96
Essentials Wooden Elements
ESSENTIALS WOODEN ELEMENTS
Price: € 5,95 € 4,46
Happy Hour
HAPPY HOUR
Price: € 35,95 € 26,96
Kraft Gift Box - by Stampin' Up!
KRAFT GIFT BOX (4)
Price: € 3,50 € 2,63
Tag a Bag Gift Boxes
TAG A BAG GIFT BOXES
Price: € 8,50 € 6,38
Write Stuff II Digital Kit - Digital Download - by Stampin' Up!
WRITE STUFF II DIGITAL KIT - DIGITAL DOWNLOAD
Price: € 8,95 € 5,37
Yippee-Skippee!
YIPPEE-SKIPPEE!
Price: € 22,95 € 17,21


Ik heb voor mezelf de markers aangeschaft, want die had ik nog niet en ze zijn altijd handig wanneer je net die ene kleur nodig hebt, waarvan je bijvoorbeeld het stempelkussen niet hebt. Voor een klein prijsje heb je nu meteen 5 mooie kleuren in huis!

De doosjes zijn natuurlijk ook leuk. Zo kan je alvast voorbereidingen treffen voor je Kerst kadootjes!

En er zijn zelfs twee hartstikke leuke stempelsets in de aanbieding!

Nou, wacht niet te lang, want ik denk dat met name de stempelsets en de markers snel op zullen zijn.

Je kan alles bestellen via mijn webshop, maar je mag me ook een mailtje sturen via stampmydream@gmail.com wanneer je iets wilt bestellen.

Of bel me wanneer je bijvoorbeeld nog vragen hebt! Het liefst wel na 18.00 uur en niet op zondag.

groetjes,

Maaike
06-12949293

Geen opmerkingen:

Een reactie posten