vrijdag 31 oktober 2014

Workshop " Stempelset in de hoofdrol"

Hallo allemaal,

Volgende week donderdag 6 november is het weer tijd voor de workshop "Stempelset in de hoofdrol" en deze keer heb ik wel een hele mooie stempelset voor jullie uitgezocht, namelijk de Kinda Eclectic. 




Wij als demonstratrices hebben deze gekregen tijdens de Conventie van Stampin' Up! onlangs in Brussel. Het is dat ik wist dat we deze zouden krijgen, anders had ik hem al veel eerder zelf besteld!

Wanneer je mee wilt komen doen, dan ben je natuurlijk van harte welkom!

De workshop wordt gehouden in mijn eigen workshopruimte in Rotterdam Ommoord van 19.00 tot 22.00 uur.

De kosten voor de workshop zijn 17,50 euro.  Wanneer je echter deze stempelset koopt, dan krijg je 5,-- euro korting op de workshop.

Ook wanneer je een nieuwe introducée mee  neemt, krijg je 5,-- euro korting op de workshop!

Je kunt je opgeven via stampmydream@gmail.com en via dezelfde mail ook je eventuele bestelling doorgeven. De bestelling graag opgeven voor a.s. maandagmiddag 12 uur, zodat ik  alles op tijd kan bestellen.


Groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten