maandag 10 november 2014

2e inzending van onze gastdesigner Dora

Hallo allemaal,

Vandaag alweer de tweede inzending van onze gastdesigner van de maand



Ze schrijft:
Hierbij mijn tweede bijdrage als gast-designer.
Afbeelding komt van mijzelf. geïnspireerd door een foto op een andere blog.
Soms lukt het versieren niet wat een mooie toevoeging zou zijn voor een kaart.  Vandaar dat dit kaartje rustig is qua versieringen.

Ik hoop dat jullie dit kaartje ook leuk vinden.
fijne dag allemaal!

groetjes Dora

Nou, ik vind het knap wanneer je zo mooi kunt tekenen. Ik doe het je niet na hoor Dora. 
Dankjewel weer voor deze prachtige bijdrage.

groetjes,

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Het is weer een schitterende kaart geworden Dora. Dank je wel! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zeg al weer, wauh, en wat goed getekend.
    Echt schitterend.
    ik kijk al uit naar de kaart van volgende week
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen