woensdag 17 december 2014

Nieuwe wekelijkse aanbieding bij Stampin' Up! én een gratis Hostess set bij een bestelling van € 100,- of meer!

Hallo allemaal,

Ook vandaag gaat er weer een nieuwe Wekelijkse Aanbieding in van Stampin' Up! Deze geldt van woensdag 17 tot en met dinsdag 23 december.

Er staan weer hele leuke dingen bij! Wat dacht je van de In Color Stampin' Write Markers 2014-2016? Of die leuke Banner punch? Maar nog heel veel meer, o.a.ook een leuke Digital Download Kit voor de Kerstdagen!


2014-2016 In Color Stampin' Write Markers by Stampin' Up!
2014-2016 In Color Stampin' Write Markers
Price: € 15,95 € 11,96
Banner Punch
Banner Punch
Price: € 15,95 € 11,96
Banners Framelits Dies
Banners Framelits Dies
Price: € 29,95 € 22,46
Jingle And Joy Kit -- Digital Download
Jingle And Joy Kit - Digital Download
Price: € 10,50 € 6,30
Mini Metallic Clothespins
Mini Metallic Clothespins
Price: € 4,95 € 3,71
Ticket Duo Punch
Ticket Duo Punch
Price: € 20,95 € 15,71
Vintage Faceted Designer Buttons
Vintage Faceted Designer Buttons
Price: € 7,25 € 5,44
Window Frames Collection Framelits Dies
Window Frames Collection Framelits Dies
Price: € 29,95 € 22,46

Je kunt natuurlijk direct bestellen via mijn webwinkel, maar als je bijvoorbeeld geen creditcard hebt, kan je mij ook een mailtje sturen via stampmydream@gmail.com. Dan zorg ik dat je bestelling zo snel mogelijk gedaan wordt. 

Ik neem in ieder geval de markers, want die heb ik nog niet. Scheelt toch mooi weer € 4,-! En misschien ook nog wel die digitale download kit. Welk artikel is jouw favoriet?

Ook nu geldt nog de aanbieding dat je bij iedere € 100,- die je bestelt via mijn emailadres een gratis Hostess set mag uitzoeken! Kijk snel even HIER.

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten