zaterdag 14 februari 2015

True friend

Afgelopen week had ik een goede vriendin op bezoek die nog niet zo heel veel doet met SU maar daar wel mee begonnen is en nog wat tips en trucs nodig had. Zo kwam ze een middagje bij mij en liet ik haar o.a. zien hoe je de nieuwe Lothus Blossom stempel kon gebruiken. Dit deed ik op een hoekje van een stukje "afval" papier, maar vond het uiteindelijk zonde om dit weg te gooien. Ik liet haar meteen zien dat ik niet zo snel iets weggooi en dat ik met een labelpons de bloem gewoon uit het papier ponste. Daarna nog een keer de label uit een stukje Cherry Cobbler (dat paste er het beste bij). Verder ging ik er nog over nadenken en kijken wat ik ermee kon. Nadat zij weg was, heb ik dit 10 x 10 cm kaartje ervan gemaakt en nog diezelfde dag op de bus naar haar gedaan. Ze vond het helemaal geweldig dat ik met iets dat begon als een stukje "afvalpapier" zoiets kon maken en bracht haar daardoor ook weer op ideetjes. Heel toepasselijk op deze Valentijnsdag dacht ik om dit kaartje te posten.


Groetjes, Ankie

3 opmerkingen:

  1. Wauw...dat is zeker gaaf! Helemaal leuk!!! En nog leuke dat je het naar haar hebt opgestuurd, dat had ze waarschijnlijk niet verwacht...en zo ziet ze dus ook gelijk het eindresultaat! Super leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooi, Ankie! Ik heb de set ook, maar nog niks mee gedaan. Dus bedankt voor je inspiratie!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooooooooo, wat is die gaaf
    weer een leuk idee.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen