maandag 18 mei 2015

Hope You have a Great Day, van onze gastdesigner Margreet

Goedemorgen allemaal,
Het is alweer en dus tijd voor een kaart van onze gastdesigner van de maand Margreet

Zij schrijft:
Mijn moeder vroeg of ik een kaartje voor haar jarige vriendin wilde maken. Er moest een poes op staan (sorry, deze hangt) en hij mocht niet te zwaar wegen in verband met de portokosten. Een vrij sober kaartje (voor mij) dus. En toch kon ik het niet laten om het nog wat op te fleuren met sequins.


Nou Margreet, jouw moeder boft maar dar je zulke leuke kaarten voor haar maakt en ik denk dat haar jarige vriendin er ook helemaal blij mee is! 

groetjes,

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Zeker een erg leuk kaartje. Ik zou zeggen geslaagdZ! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden, Margreet! Ik denk dat je je moeder er zeker blij mee zult maken.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen