maandag 27 juli 2015

Thema van de maand augustus: Mannenkaarten

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuw thema op ons blog en wel met mannenkaarten.

Hebben jullie dat nu ook? Dat een kaart maken voor een vrouw makkelijker is dan voor een man?
Het is een veel gehoord iets en eerlijk gezegd vind ik het ook best moeilijk om een mannenkaart te maken.

Maar ... vandaag hoorde ik dat mijn broer een nieuwe baan heeft gevonden en ja, daar moet toch écht wel een kaart voor gemaakt worden.

Daarom onderstaande kaart.






Door de weerkaatsing van het licht van buiten komen de letters niet zo goed tot hun recht, maar beter krijg ik de foto even niet.

Ik hoop dat hij en ook jullie hem mooi vinden.


Deze week laten de designteamleden hun creaties zien en vanaf volgende week kunnen jullie je eigen creatie insturen naar scrapmydream@gmail.com.  De uiterste inzenddatum is zaterdag 29 augustus en maandag 31 augustus wordt de winnares bekend gemaakt.

De winnares van dit thema mag zich in september designer van de maand noemen en krijg een button voor op haar blog. Ook ontvangt de winnares een mooie kaart van één van de designteamleden.

Doe jij ook mee?



groetjes,

Maaike


2 opmerkingen:

  1. Het is even geleden , maar ik ga nog eens meedoen . De kleuren van deze kaart vind ik mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er leuk uit! mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen