maandag 24 augustus 2015

Laatste inzending van onze gastdesigner Diana

Hallo allemaal,

Vandaag alweer de laatste inzending van onze gastdesigner Diana.

Zij schrijft:
Wat gaat de tijd toch snel!
Ik dacht zal toch nog even in het thema terug gaan..dus weer een mannenkaart deze keer. 
Hopelijk doet er weer iemand inspiratie mee op!
Ik vind zelf dit papier zo leuk, zo jammer dat het retired is. Verder vond ik vooral de tekst zo grappig in combinatie met de auto. Bovendien had ik de kaart gemaakt voor iemand die 70 werd. 


Nou Diana, ik vind ook deze kaart weer hartstikke leuk van je en gaaf dat je er weer eentje gemaakt hebt, die past bij ons thema! Jammer inderdaad dat dit papier niet meer verkrijgbaar is bij Stampin' Up! want ik vond het ook mooi papier. Maar ... er zijn gelukkig genoeg andere soorten voor in de plaats gekomen. 

Hartelijk dank dat je bij ons de afgelopen weken zulke mooie kaarten hebt laten zien en graag tot een volgende keer! 

groetjes, mede namens Ankie, Dieke en Henrike, 

Maaike

3 opmerkingen:

  1. Hallo Maaike,
    Ik heb net mijn mannenkaartje naar je gemaild.
    wat een prachtig kaartje heeft Diana gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mannenkaart Diana. Bedankt voor je waardevolle bijdragen als gastdesigner Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen