woensdag 8 juni 2011

Goedenavond allemaal,

Kijk toch eens wat een bofkont ik ben! Twee fantastische kaarten gekregen van Caro, die ze speciaal voor mij heeft gemaakt om als voorbeeld te dienen voor de (web)winkel.
Bij de bovenste kaart heeft ze gebruik gemaakt van het designpapier (stippel) van de serie "Lost & Found" van My Mind's Eye. De stempels van de vlinders komt van de clearstempelset "Antique Engravings" van Hero Arts.

Ook bij de onderste kaart heeft ze dezelfde vlinderstempelset gebruikt en daarnaast de set "Manuscrypt Backgrounds" van Artemio.


Ik vind ze allebei super te gek! Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, Maaike

2 opmerkingen:

  1. ze zijn super Maaike!! Ik kom voor het eerst op je blog.... ik wordt volger van je hoor, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de kaartjes in het echie gezien en dan zijn ze nog mooier! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen