zaterdag 18 februari 2012

Workshop inkleuren met Distress inkt

Goedemorgen allemaal,

Vorige week hebben we de workshop inkleuren met distress inkt met penselen gevolgd, die werd gegeven door Hélène den Breejen. Ik ben er zo enthousiast over dat ik gisteren nog een kaartje heb gemaakt met deze techniek.

We hadden via de Magnolia groep een leuke sketch gekregen van Christa Kok en hieronder zie je welk kaartje ik daarmee gemaakt heb.



Christa, nogmaals hartelijk dank voor de leuke sketch!

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de mal van Cheery Lynn, Olive Branches en ben inmiddels helemaal verslaafd aan deze mallen. Verder heb ik de papieren roosjes van Marianne Design gebruikt en het papier van My Minds Eye, uit de serie Lost & Found, Portobello Road.


In mijn webwinkel heb ik alle mallen die er zijn van Cheery Lynn dit weekend in de aanbieding!

groetjes,

Maaike

2 opmerkingen:

  1. Hoi Maaike, wat een schattig kaartje zeg, en ik werk naast de Copics ook nog steeds met Distress inkt, het geeft net een wat zachter effect vind ik. En soms combineer ik ze ook; ik heb net (voor het eerst) aan een blog hop meegedaan als DT lid, en daar had ik een kaartje gemaakt met de achtergrond met Distress inkt, en het digi stempeltje met Copics. Het effect vind ik heel mooi geworden. Als je wilt kijken, dit is de link:
    http://creafrea.blogspot.com/2012/02/grand-release-three-companies-working.html
    Ik kom binnenkort weer wat Copics bij je bestellen want ik heb weer wat kleurtjes nodig hihi!
    Fijn weekend, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een schattig kaartje Maaike. Erg leuke schets. Is dat een lay out die ik ook zou mogen gebruiken denk je of moet ik dan eerst lid worden van de Magnoliagroep. Groetjes en tot gauw, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen