maandag 1 april 2013

Chalkboard techniek

Hallo allemaal,

Even op de valreep van de maandagavond nog een kaartje van mij.

Mijn jongste zoon is dit weekend verhuisd en ik heb even geen tijd gehad om een nieuwe kaart te maken.

Deze kaart heb ik al op mijn Stampin' Up! blog (www.stampmydream.blogspot.nl)  laten zien, maar nog niet hier. En aangezien hier weer andere volgers zijn dan op dat blog, vond ik dat ik hem toch wel kon plaatsen.

Het is een kaart met de zogenaamde chalkboard techniek, een techniek die momenteel erg in is in stempelland.


Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

groetjes, Maaike

3 opmerkingen:

  1. Ik had hem al in het echie gezien. Errug leuk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Maaike!
    Ik was er helaas nog niet aan toegekomen om een berichtje achter te laten, maar bij deze dan.
    Het lijkt me een hele leuk techniek om te leren!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen