zaterdag 6 april 2013

Echte vrienden .....


Hoi allemaal,

En dan is er zomaar weer een week voorbij en is het alweer zaterdag. Tijd om mijn bijdrage voor dit blog te plaatsen.
Ik maakte dit kaartje waarbij ik ben uitgegaan van het stuk crumcake cardstock dat ik over had gehouden na de workshop van het doosje met kaartje dat ik bij Maaike maakte op 23 maart. Ik kan zo slecht weggooien en toen ik dus dit stukje overhield heb ik het apart gehouden met de gedachte dat ik hier vast nog wel iets van kon maken, ooit.... En dat ooit is dus nu. Achter het uitgestanste deel plakte ik een restantje papier wat ik ook al niet weg kon gooien. Vond die kleuren zo mooi. Vervolgens heb ik met de Beautyfull wings Die van SU een aantal vlinders geponst. Een tekststempel van Joycraft gestempeld met Chocolate chip inkt van SU, de randjes allemaal gedistresst en een rhinestone wirl die ik nog had liggen maken het geheel compleet. Bedankt voor het langskomen en ik zal het erg waarderen als je een reactie achter liet.


Groetjes en fijn weekend, Ankie

4 opmerkingen:

  1. Ook al zijn het restjes, het is een leuke kaart geworden. Ik kan ook geen restjes weggooien.

    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Ankie!
    Je tekst is ook prachtig.
    En vooral veel papiertjes bewaren, kunnen we hier van al je moois genieten :)

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat geweldig mooi gedaan Ankie!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen