vrijdag 7 juni 2013

Butterfly in motion

Hoi allemaal,

Met dit kaartje heb ik deze week weer een bijdrage voor dit blog.
Ik heb geprobeerd de vlinder wat beweging mee te geven.














Met dit kaartje doe ik ook weer mee aan de uitdaging van Su-Per challenges.
daar hadden ze een schets, die ik ook gevolgd heb.

Ik heb gebruikt:

Vlinderpons Elegant Butterfly
lint pool party
Cardstock pool party
Kraft en gebroken wit karton
Embossingmal bijenraat
Stempeltje uit de set Madison Avenue
tekstje uit de set Bitty Banners
parels uit de voorraad

Groetjes van Dieke.

5 opmerkingen:

  1. Zeker gelukt met die vlinder, lijkt wel of ze
    weg vliegt, hele mooie kaart ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    En lekker van de zon genieten ☼
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plaatje, heel mooi, goed gelukt zo met die vlinder.
    fijn weekend,
    Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan, hij vliegt echt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Dieke. Apart hoe je de vlinders hebt verwerkt.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen