dinsdag 18 juni 2013

Elements of style



een zondag was ik met  Stampin Up materiaal aan het freubelen,
 deze kaartjes gemaakt en ik kon eigenlijk niet kiezen, 
welke ik jullie wilde laten zien.
daarom alle drie maar.
bij elke kaart dezelfde basismateriaal gebruikt, 
maar ze zijn toch allemaal verschillend.
en dat vind ik zo leuk, gebruik je en andere kleur, 
is het weer iets heel anders.
als ondergrond heb ik de embossingmal honeycomb gebruikt, 
de stempel is de elements of style,
de framelits kom uit de apothecary serie, 
ik heb gestempeld met de kleur: tangerine tango,
dit allen is van Stampin Up,
de vogel is gestempeld met gathered twigs(distress inkt), 
en het lintje uit eigen voorraad.
ik hoop dat ik jullie wat inspiratie kon geven, 
leuk dat je op het blog heb gekeken, 
tot de volgende keer
Henrike

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes Henrike. Het is ook inderdaad een van mijn favoriete stempels hoor. En ik vind jouw kleurencombinatie ook erg mooi. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Henrike, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk Henrike! Zou ook niet kunnen zeggen welke de leukste is, ze zijn alledrie mooi!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Henrike!
    Ik heb deze set ook en vind hem heel bruikbaar voor allerlei kaarten!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen