zaterdag 12 april 2014

Gemaakt met restjes ...

Met de restjes van de kaart die ik maakte gisteren voor de SU-per challenge heb ik nog een kaartje gemaakt. Het cirkeltje had ik uitgeponst en tja, dat gooi je natuurlijk niet weg. Zeker niet met dit mooie papier. Dus die heb ik als basis genomen en vervolgens de reep papier die ook overbleef, omgedraaid en die als basis op de kaart geplakt. Met de vlaggetjespons een dertien tal vlaggetjes geponst en achter de cirkel geplakt. Nog even een blik in het laatje met teveel geponste dingetjes, leverde twee bloemen op. Een grote en een kleine en laten die twee nu ook nog leuk met elkaar matchen. Als laatste een plakparel op het hart van de bloem, en zo heb je weer een leuk kaartje en minder restjes papier en dus weinig afval over.



Groetjes, Ankie

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat zo knap van jou, dat je van "restjes"weer zo'n leuke kaart maakt.
    En wat een goed idee, met de vlaggetjes pons zo te gebruiken.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar restjes al niet goed voor zijn hè! Een heel leuk kaartje Ankie!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen