dinsdag 29 april 2014

Hello Doily

Goede Morgen
het is weer dinsdag,
 Pasen achter de rug, 
Koningsdag gevierd (ik niet, moest werken) ,
deze week Dodenherdenking 4 mei en Bevrijdingsdag

en dan ook nog heerlijk aan de hobby.
oja, en gisteren is er een nieuwe uitdaging hier van start gegaan.
Ook erg leuk.

Dit idee voor deze kaart heb ik gevonden op internet, 
ik vond hem zo gaaf, en dat ik de stempel Hello Doily toch nog in bruikleen had, 
dacht ik: Maken. 



Wat ik verder heb gebruikt is: 
de Stempel: Hello Doily, 
en de tekst komt uit de set Peachy Keen
designpapier Eastern Elegancec
inkt kleuren Coastal Cabana en Crushed Curry
achtergrond papier Pool Party en ook het lint is in de kleur poolparty
fijne dag, groetjes Henrike

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Henrike! Dit papier heb ik ook en vind het zo vrolijk!
    Een lekker zomers aandoende kaartje, nu het zonnetje nog :)

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Henrike! Geweldige kleurencombinatie hè?
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen