zaterdag 30 augustus 2014

Smile!

Een verjaardagskaartje voor een man, gemaakt met mijn nieuwste aanwinst: de stempel Snapshot van SU. Ik had er al vele mooie voorbeeld van op Pinterest voorbij zien komen, en wilde deze stempel zelf ook heel graag hebben. Heel geschikt voor mannenkaarten maar ook bijv. voor iemand die fotografie als hobby heeft.
De achtergrond heb ik geëmbossed met de embossingfolder van Marianne Design waarbij ook een stansje zit om wat lossen stenen te stansen en die op het geëmboste deel te verwerken.
De camera heb ik ingekleurd met de SU markers Cherry Cobbler en Real Read.
Het stempelafdrukje van de "kaart" met poststempel had ik al enige tijd liggen en vond ik wel bij deze kaart passen. Overigens heb ik de lens van de camera bewerkt met glossy accents om het glas te accentueren.
Zo zie je dat als je nog niet (te) veel SU spullen hebt, je dit mooi ook met andere merken kunt combineren.


Groetjes, Ankie

4 opmerkingen: