maandag 24 november 2014

4e inzending van onze gastdesigner van de maand Dora

Hallo allemaal, 
 
Vandaag al weer de laatste inzending van onze gastdesigner van de maand Dora. 
 
Zij schrijft:
Hierbij mijn 4de inzending en tevens mijn laatste.
 



Dit keer een scene gemaakt met stempels. De vogel met een paal is een stempel van SU. Ik heb de paal wat verlengd. Achtergrond gekleurd met Inkt. Daarna gestempeld met de markers van SU. Met de markers gelijk op de stempels gekleurd en gestempeld

Ik vond het heel erg leuk om dit te doen. Ook omdat je je eigen 'ding' mag inbrengen. Dank jullie wel! Ik heb dit met veel plezier gedaan. Veel succes!

groetjes Dora

Nou Dora, ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind je tekenkunsten werkelijk geweldig! Dankjewel dat jij je bijdrage hebt willen leveren (al weer) aan dit blog en we kijken nu al weer uit naar je inbreng op één van de volgende uitdagingen! 

groetjes,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten